Alla inlägg den 15 november 2011

Av roboguy - 15 november 2011 14:54

Det är från tidningen Fokus som denna artikel finns att läsa för den som blir intresserad. Jag tyckte det var riktigt roliga texter som fanns på gravstenarna, och när jag har gått bort vill jag också ha med något roligt;P


" I will not be right back after this message". Amerikanska programledaren Merv Griffin



" Här under är askan av en man som hade vanan att skjuta allt till morgondagen. Dock bättrades han på sitt yttersta och dog verkligen den 31 jan. 1972." Fritof Nilsson Piraten 

( Min favorittext för övrigt och något som skulle göra sig utmärkt på min gravsten, då jag är väldigt duktig på att alltid skjuta upp precis allting till senare eller nästa dag).


" That´s all folks!". Skådespelaren Mel Blanc, som bland annat gjorde Snurre Sprätts röst. 








 

Av roboguy - 15 november 2011 12:45

Påminner en hel del om den svenska trailern till filmen, denna nya TV spot för David Finschers remake av Män som hatar kvinnor. För övrigt börjar jag byta åsikt om filmerna och böckerna, och inte till det bättre direkt...





http://www.youtube.com/watch?v=8bAX9jDSDKA&feature=player_embedded











 

Av roboguy - 15 november 2011 12:16

Årets julklapp, enligt HUI Research, är matkassen! Hmm, ja matkasse är nog praktiskt och bra om man inte har tiden att ordna med inhandlande av mat och matlagning, men jag ser inte riktigt poängen med det faktiskt... Känns mer som en "storstadsgrej", vilket det allra mesta är. Och jag är tillräckligt gammalmodig så jag föredrar faktiskt att knalla iväg till ICA för att göra mina inköp, så årets julklapp blir inte matkassen här i alla fall;P




http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13935388.ab











 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards