Alla inlägg den 1 november 2010

Av roboguy - 1 november 2010 19:50

Oh härligt med lite bilder från den här hett efterlängtade filmen! Det ska bli otroligt roligt att se vad Peter Jackson och Steven Spielberg kan åstadkomma tillsammans- sannolikt blir det inget mindre än ett mästerverk. 





http://www.moviezine.se/artikel/5899-forsta-bilderna-till-tintin


Av roboguy - 1 november 2010 19:47

Min gamla laptop bestämde sig för att det var dags att sluta fungera i lördagsnatt, så sedan dess har jag varit utan dator och Internet. I dag lyckades jag dock med konststycket att få igång min andra laptop, den som är ännu äldre än den som slutade fungera i lördags- konstigt nog. Den här datorn fungerar hjälpligt, men är inte att lita på-ena dagen kan den fungera nästan som under fornstora dagar och sedan kan den inte fungera att få igång på flera dagar/veckor/månader. 

Så jag anser att det är hög tid att investera i en ny dator, och det är precis det jag ska göra imorgon. Mer uppdateringar om det lär följa imorgon! 

Skapa flashcards