Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av roboguy - 2 oktober 2010 14:47

Det finns egentligen inte så mycket att säga om Debs annat än: den är en riktigt tråkig film. Det verkar som att den inte riktigt vet vilket ben den ska stå på- den vill både vara en parodi/komedi av Charlies änglar och så vill den vara en spännande actionfilm som passar för... ja, tjejer som är strax över tolv år kanske? Debs misslyckas katastrofalt på både punkterna. Ta bara exemplet då de kvinnliga agenterna ( eller är de modeller? eller är de ens agenter egentligen? Jag vet inte för de beter sig verkligen inte alls som agenter, snarare som bortskämda puderdockor som är ute och leker att de är agenter) ska "spionera" på en av skurkarna- de hänger helt enkelt från taket i gungor och sitter däruppe och tittar på skurken och avlyssnar denne. What?! Detta hände ungefär tio minuter in i filmen, och redan då gav jag upp, i alla fall mentalt. Jag minns inte särskilt mycket av filmen och det finns ingenting att minnas heller.


Det enda plus som Debs får, är att alla fyra kvinnorna i huvudrollen är otroligt snygga och att de var jättefina i deras skoluniformer. Ni vet, bomullsskjortor och kortkort rutig kjol! Nice. 


I övrigt, Debs borde förpassas till filmsoptippen och aldrig mer visas på TV3 på en fredagskväll. 

Av roboguy - 2 oktober 2010 14:45

Den nya kommande filmen Judge Dredd satsar på realism plus mycket våld= en intressant film som jag definitivt kommer att se. Inte för att jag tycker att Sylvester Stallones Judge Dredd var dålig egentligen, den hade sina stunder och är riktigt härlig att se på men jag tycker att det här att nya filmen satsar på lite mer realism låter mycket lovande. 




http://www.moviezine.se/artikel/5693-judge-dredd-satsar-paring-realism


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards