Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av roboguy - 19 oktober 2010 23:15

Gah! Hade ju nästan glömt bort den här låten helt och hållet, så det var ett kärt återseende att hitta den här pärlan på Youtube. Vilken underbar låt det här är. Och den passar perfekt att lyssna till, i den sinnesstämning jag befinner mig i just nu.


http://www.youtube.com/watch?v=9GNhdQRbXhc


Av roboguy - 19 oktober 2010 19:53

Fantastisk låt, fantastisk sångerska. Låten tåls att höras flera gånger om.


http://www.youtube.com/watch?v=eEvrknzJLc4&feature=related





Av roboguy - 19 oktober 2010 17:43

Jag tycker att det fortfarande är fascinerande att det går att hitta ny fakta om dessa utdöda jättedjur som behärskade jorden för flera miljoner år sedan. Hur går forskarna tillväga egentligen? Kan verkligen ben avslöja så mycket? I det här fallet, med T-rex som tydligen var kannibal ibland, så kan forskarna säga det på grund av ben som de har hittat samt bitmärken. Det är fascinerande och spännande med dinosaurier, trots att mitt intresse för dem har svalnat något med åren.




http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7983276.ab

Av roboguy - 19 oktober 2010 13:34

Yeah, heta Scarlett Johansson är tydligen knuten till filmatiseringen av boken Pride, Prejudice and Zombies! Nu längtar man ännu mer än tidigare efter filmen. Men nu tycker jag att jag har väntat tillräckligt länge på att boken ska komma till biblioteket i Piteå. Jag står i kö och väntar på den, och det var bara två före mig i kön så jag tycker att jag borde få boken snart. Om inte så går jag och köper den istället, såg bland annat att den finns på nyöppnade Akademibokhandeln i Småstaden, och den kostade inte alls mycket heller. 



http://www.moviezine.se/artikel/5805-johansson-paring-jakt-efter-zombiefilm





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards