Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av roboguy - 15 oktober 2010 15:53

Dagens minus: Jag sov alldeles för mycket och för länge och klev upp alldeles försent. Men ÄNDÅ känner jag mig trött och seg. Hur fan går det ihop?


Dagens stora plus: Har både Pirhana 3D och Machete som ligger och väntar på att jag ska få tillräckligt med ork för att se dem. Blir förmodligen en riktigt bra filmkväll! Om jag inte ser något annat, ty jag har alldeles för höga förväntningar på båda filmerna och jag vill inte få de förväntningarna grusade. Å andra sidan var The Expendables precis så bra som jag trodde att den skulle vara, så hoppet finns att jag inte kommer att bli besviken på Pirhana 3D och Machete. 


Dagens eftertanke: Det som inte dödar dig, stärker dig. Jag tror det ligger något i det där gamla påståendet, faktiskt. 


Dagens eftertanke 2: Jag vet inte om det här med bloggande var någon bra idé. Man skriver ju ändå ingenting av vikt egentligen, och filmrecensionerna gör större nytta på Bilddagboken! Funderar på att lägga ned bloggen, således. 


Dagens väder: KALLT. Och det ligger snö kvar på marken. Har eldat för första, men troligtvis inte sista gången, den här vintern. Märker inte av någon stigande värme inomhus dock, vet inte riktigt vad det kan bero på. Men jag får gå och elda igen, helt enkelt. 


Helgprognos: Det händer nog inte så mycket mer än att det kommer att bli filmtittande ( oj, det var en överraskning va?) och så börjar älgjakten om igen. Hoppas far och syster får de där sista älgarna redan imorgon. 

Av roboguy - 15 oktober 2010 13:36

" Fredagen den 15 oktober är det premiär för den nya svenska skräckfilmen INSANE på filmtjänsten Voddler. Det betyder att det är fritt fram att se den online gratis. Bakom står regissören till splatterkomedin Evil Ed, Anders Jacobsson."


Jag vet inte riktigt hur man ska tolka det här- men nog är det ju riktigt bra att Insane får premiär på Voddler i alla fall! Och jag hoppas att Insane har samma krut och potential som Evil Ed hade, för då kan mycket väl Insane bli den bästa svenska skräckisen på år och dar;P Nu har man i alla fall en film att se ikväll!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards